Reis mee met de Kwaakjes naar Hawaii

Dag 23) Las Vegas - Amsterdam

Dag 23

06-06-2019 Las Vegas - Amsterdam

Het zit erop! Vandaag vliegen we terug naar huis, maar niet voordat we eerst weer hebben genoten van een heerlijk Amerikaans ontbijtje. We gingen hiervoor weer naar de Market Place beneden bij ons in het hotel. Dit keer werd het een oatmeal met fruit, chiazaadjes en gojibesjes en voor Moppie nog één keer de french toast. De koffers hadden we toen al voor het grootste gedeelte ingepakt. Eenmaal terug op de kamer genoten we nog één keer van de fonteinen. Om 12.00 uur moesten we uitchecken en namen toen ook gelijk de taxi naar de luchthaven. Nog een laatste blik op Las Vegas en het giga voetbal stadion in aanbouw achter het Mandalay Hotel. Drie kwartier later waren we ingecheckt en door de security heen zodat we nog even konden shoppen. De laatste dollars werden gespendeerd aan Hawaiiaanse chocolaatjes. Niet te geloven dat die toch nog mee naar huis gaan! Vervolgens hadden we nog twee uur de tijd voordat we gingen boarden. Vlakbij de gate was er een lounge zodat we daar lekker konden zitten en wat konden eten en drinken. Ondertussen volgde Moppie het live blog van de halve finale van de Nations Cup Engeland – Nederland en kon ik m’n verhaaltje van gisteren schrijven, want daar was ik niet meer aan toegekomen. Er waren meer Nederlanders die de voetbalwedstrijd volgde, want bij een doelpunt voor Nederland hoorde je uit diverse hoeken gejuich. Uiteindelijk heeft Nederland met 3-1 gewonnen. Toppie! Zo vloog de tijd voorbij. Rond drie uur liepen we naar de gate. Ze hadden er een heel feestje van gemaakt met ballonnen, een t-shirt en koekjes, omdat het de eerste rechtstreekse vlucht is van KLM vanuit Las Vegas. Een kwartiertje later dan gepland konden we boarden. Even later zaten we in een redelijk nieuwe Boeing 789 aan een heerlijk glaasje bubbeltjes. Om 16.20 uur gingen we de lucht in voor een vlucht van tien uur naar Amsterdam. In Nederland was het toen al vrijdag 01.20 uur …..