Reis mee met de Kwaakjes naar Hawaii

Dag 22) Las Vegas

Dag 22

05-06-2019 Las Vegas

Alweer zo lekker geslapen! En lekker rustig opgestaan. In de lift op weg naar het ontbijtje kwamen we Tebbie de robot tegen. Hij had zeker net iets afgeleverd en moest nu ook naar beneden. Uiteindelijk zaten we rond tien uur bij de patisserie in The Aria. Wat een taarten, zeg! Wij namen echter gewoon een blueberry muffin en een croissant met daarbij een lekkere koffie. Vervolgens konden we de bus naar The Wynn nemen, aangezien onze buskaart 24 uur geldig was. Jeetje, The Venetian staat gewoon in de steigers, maar dat hadden ze wel mooi afgeschermd met doek wat beschilderd was met een gevel van The Venetian. En schuin tegenover The Wynn waren ze een giga hotel aan het bouwen. Vanuit de bus gingen we snel The Wynn binnen, aangezien het alweer bloedje heet was. De gevoelstemperatuur ging gewoon naar de 40 graden! Dat is afzien voor de Kwaakjes! Gelukkig is het in de hotels heel aangenaam en zelfs niet te koud. In The Wynn zijn we op het terras gaan zitten waar we zeven jaar geleden Jan & Annie hebben ontmoet. We pakte de foto van toen erbij en het bleek gewoon nagenoeg nog allemaal hetzelfde! Alleen de kleuren van de bloemetjes in de bloemperkjes waren anders. We hadden zelfs precies hetzelfde tafeltje en namen een heerlijke mocktail met komkommer en gember. Lekker verfrissend! Wel bijzonder om hier weer te zitten! Na de nodige foto’s genomen te hebben, liepen we terug. Gelukkig was Caesars Palace niet heel ver zodat we weer de verkoeling konden opzoeken. Ook hier was weinig veranderd. Vervolgens liepen we binnendoor verder naar Bellagio op zoek naar een late lunchplek. Ineens zagen we restaurant Spago dat blijkbaar is verhuisd van Caesars Palace naar Bellagio met een buitenterras uitkijkend op de fonteinen. Dat was een mooi plekje om te lunchen, maar dan wel binnen, daar was het heerlijk aangenaam. Het eten, de chicken avocado sandwich en de mezze plate, smaakte ook nu weer heerlijk. We hadden het nog niet goed en wel naar binnen gewerkt, of we hoorden het mooie nummer ‘Proud to be an American' hét nummer voor de dansenden fonteinen. Gaaf! Toch maar even het terras op voor een paar mooie foto's. Even later lagen we uit te buiken bij het zwembad. We hebben nog nooit zo vaak aan het zwembad gelegen in Las Vegas! Om 16.30 uur gingen we ons al opmaken voor de avond. Inderdaad, een vroegertje dit keer, maar de deuren van het Coloseum in Caesars Palace gingen dan ook al om 18.30 uur open. Tja, we kregen nog een mooi toetje! Eén van de laatste concerten van Celine Dion in Vegas. Voordat de show om 19.30 uur begon, namen we nog een prosecco aan de bar in het theater. Jammer genoeg deden ze het in plastic glazen, maar daardoor mocht je het wel mee naar binnen nemen. Dat was maar goed ook, want de gehele fles werd over twee glazen verdeeld. Mijn hemel, gewoon drie glazen prosecco per persoon! Dat kiep je niet zo achterover! We zaten koninklijk in Orchestra 4, rij OO (rij 15), 425 en 426 en dat betekent aan het gangpad. Aan de andere kant kregen we leuke mensen uit Californië naast ons. Vanaf het eerst nummer ging de zaal uit zijn dak! Helemaal geweldig! Halverwege werd het toegestaan om even naar voren te lopen. Woh, zo dichtbij zijn we nog nooit geweest! Wat een geweldige show! Na afloop hebben we nog een drankje genomen in één van de vele bars in Caesars Palace. Dat was even lekker nagenieten! Op de terugweg naar het hotel Vdara zochten we nog naar een eettentje, aangezien we wel heel vroeg gegeten hadden, meer een dinch, een combinatie tussen een lunch en diner. In Bellagio was echter alles al dicht, dus kwamen we bij ons eigen hotel uit waar ze nog een burger met frietjes voor ons hadden. Deze hebben we heerlijk in de patio opgepeuzeld. Jawel, eindelijk buiten gegeten! Maar zelfs rond middernacht was het nog warm. Woh, wat een super mooie afsluiting van de vakantie! Morgen vliegen we jammer genoeg weer terug.