Reis mee met de Kwaakjes naar Hawaii

Dag 24) Amsterdam

Dag 24

07-06-2019 Amsterdam

...... Veertig minuutjes na het opstijgen zaten we alweer aan een glaasje bubbels en kregen we wat te eten. Eerst een antipasti gevolgd door een stukje draadjesvlees met geroosterde aardappeltjes, pompoen en harricots vert en als dessert een kaasplankje. Om 04.00 uur hadden we alles naar binnen gewerkt en werd het tijd om wat te slapen. Door al het geritsel in de cabine was ik na drie uurtjes slapen alweer wakker. Kunnen ze niet zakjes ontwikkelen die niet ritselen? Gelukkig nog wel even lekker kunnen liggen doezelen. Om 09.15 uur gingen langzaam de lichtjes aan. Twintig minuutjes later kregen we een heerlijk ontbijtje. We kozen voor de yoghurt met vers fruit met daarbij een broodje zalm. En dat alles werd geserveerd door de vrolijke Benny Hill. Geweldig! Boven Castricum draaiden we richting Schiphol. En om 11.00 uur stonden we weer met beide beentjes op Hollandse bodem. Het duurde alleen even voordat we van de Polderbaan bij de gate waren. Eenmaal daar aangekomen was ie nog bezet door een ander vliegtuig. Gelukkig duurde het allemaal niet heel lang. In de centrale hal moesten we echter weer wachten totdat we verder konden lopen naar de paspoortcontrole. Omdat het daar heel druk was, sloten ze de toegangsweg wegens veiligheidsredenen al in de centrale hal. De koffers hadden we daarentegen wel snel. In de aankomsthal werden we opgewacht door een collega van de bank die met de leasebak naar Schiphol was gekomen. Op weg naar huis moesten we alleen de collega weer even afzetten bij de bank. Rond één uur waren we weer thuis! Da's toch ook wel weer lekker! Gelijk maar wat wasjes gedraaid en boodschappen gedaan. Tja, morgen gaat de vakantie gewoon nog even verder in Roosteren. Dan hebben we weer een feestje van Jan & Annie. Inderdaad, dé Jan & Annie die we in The Wynn zeven jaar geleden hebben leren kennen en ons hebben besmet met het Hawaii virus. Ik moet zeggen, geen verkeerd virus. Het was weer een vakantie om in te lijsten!!!! Een toppertje!!!

Wilma en Ruud

Mooie verhalen. Tot straks ??

Johan

Door alle beslommeringen in een keer jullie vakantie verhalen gelezen. Wat een fantastische belevenis zeg. Hier kunnen jullie weer even op teren. Tot gauw.