Reis mee met de Kwaakjes naar Hawaii

Dag 10) Maui

Dag 10

24-05-2019 Maui

Jo, lekker uitgeslapen! Al was ik om 07.15 uur alweer wakker. Maar naast me lag er nog eentje te snurken. Kon ik mooi weer m’n verhaaltje en de foto’s bijwerken. Rond 09.00 uur kwam er beweging in de tent. Een uurtje later liepen we buiten over de Beach Walk van hotel naar hotel. Bij de buren hebben we een ontbijtje gescoord in de vorm van een french toast en een omeletje met hashbrowns. Na het ontbijtje vervolgden we onze weg over de Beach Walk naar Whalers Village. Ook al zo’n leuk winkelcentrumpje. Hier vonden we nog een mooi surfplankje. Nadat we wat winkeltjes bekeken hadden, zij we teruggegaan naar het hotel om ons gereed te maken voor het strand. Jawel, de Kwaakjes gingen zowaar op het strand liggen! Al was het niet heel lang, want het was bloedheet. We zijn wel allebei even in zee geweest en dat terwijl de golven best wel heftig waren. Ik ging dan ook bijna kopje onder. Toen het eenmaal te heet werd, zijn we een plekje gaan zoeken bij het zwembad. Dat was nog niet zo gemakkelijk, want we wilde een plekje in de schaduw. Uiteindelijk vonden we twee bedjes achterin. Wel zo rustig! Zo, konden we lekker uitrusten. En inderdaad, soms viel ik gewoon even weg. De zak met pretzels hadden we meegenomen, maar in het winkeltje bij het zwembad kochten we nog een pasta salade en een fruitsalade. Einde middag hebben we nog een dubbele espresso genomen om weer een beetje wakker te worden. Wat een lekker dagje zo! Rond 17.00 uur toen de zon achter het hotel verdween en het eindelijk aangenaam werd, werd het ook een stuk rustiger. Veel gasten gingen alweer eten. Wij vertrokken pas om 19.00 uur richting Lahaina. Wat een leuk plaatsje! We streken neer bij de Lahaina Grill. We hadden dit keer alleen geen reservering gemaakt en prompt moesten we een uur wachten. Gelukkig konden we ook aan de bar eten. Het werd de vangst van de dag: een monchong visje en een ravioli. Woh, wat was dit super zeg!!! Daarom maar gelijk een reservering gemaakt voor de laatste avond.

Sita

Zo weer heerlijk in bed van jullie avontuur genoten, (ben weer helemaal bij!) met bij behorende prachtige plaatjes. Ziet er weer top uit allemaal. Geniet nog meer lekker verder!